16. des. 2010

Ansiktsprimer fra Makeup Mekka



Jeg har omsider begynt å bruk primer under foundation, og jeg må si at jeg merker stor forskjell på holdbarheten til min mineralfoundation fra Everyday Minerals. Makeup Mekka Pore Perfecting Face Primer vil jeg anbefale om du har kombinert hud, som gjerne blir blank utover dagen. Denne primeren inneholder også salisylsyre, som over tid gir en jevnere hud. Så det blir litt kombinasjon av primer og hudpleie :) Det liker jeg!

I tillegg til denne primeren har jeg prøvd Too Faced sin primer (primed and poreless), som ga et fint resultat med en gang, men for meg tok det ikke lang tid før jeg ble blank i t-sonen. Så om du har det samme problemet som meg med huden din, er Makeup Mekkas alternativ bedre for deg! 

(Har du ikke hørt om merket? Det er et nylansert norsk merke, jeg synes det virker lovende) 

Du kan kjøpe Makeup Mekka Pore Perfecting Face Primer her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar