21. des. 2010

Heklet sjal er ferdig!

Det var vanskelig å få vist fargen skikkelig, men dette nærmer seg ganske mye!

Detalj av en lapp

Sjalet som jeg viste bilde av her om dagen er nå omsider ferdig. Det ble egentlig ferdig i midten av desember (lurer på om det var den 17. desember), men har vært litt opptatt nå før jul med innkjøp av julegaver, og diverse juleforberedelser, så jeg har ikke fått tatt bilde av det før nå! Jeg laget mitt i mosegrønt, noe jeg egentlig ble veldig fornøyd med. Jeg merker jeg er glad for at tråden jeg brukte var litt tykkere enn den som var brukt i oppskriften, for det tok lang nok tid å lage de lappene jeg laget, om jeg ikke skulle laget enda flere lapper. Ikke minst tok det tid å få montert det sammen, og få festet alle trådene.

Men etter all jobben ble det fint og varmt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar